detegenpartij00 Home. Klik op de Afb/Berichten om de pagina te openen.

Ik Vecht tegen onrecht, en ongelijkheid in de wereld:

Jens Breivik: – Ik had meer kunnen doen.

AAA Klein-2014-09-26

Jens Breivik, de vader van Anders Behring Breivik, neem zelfkritiek in het recente boek over zijn zoon, die een voortvarend man was.

Jens Breivik: – Jeg kunne gjort mer – NRK – Norge In zijn boek “Mijn schuld? Een vader verhaal “over Anders Behring Breivik schrijft zijn vader Jens Breivik over opgroeien met spoed man en zijn reactie op de terroristische aanslag en het proces. Het boek opent met een proloog waarin Breivik  zelfkritiek neemt voor niet-naleving van Anders. De vader schrijft:
“Het was moeilijk in wat er gebeurd is om te gaan. Maar ik zal alles op wat ik weet, als een soort van documentatie te schrijven. Alles moet zijn. Meer—>

Jens Breivik - BOKAKTUELL: Jens Breivik flyttet fra familien da Anders Behring Breivik var ett år gammel, og de to hadde begrenset kontakt gjennom oppveksten hans. «Og jeg kunne ha gjort mer. Spesielt for Anders kunne jeg ha gjort mer. Sånn er det.», skriver Jens Breivik om sønnen i sin ferske bok. - Foto: Kjetil Solhøi / NRK

Ik voel me schuldig. En ik voel me verantwoordelijk. Wat als ik had een betere vader geweest? Anders zou gedaan wat hij toen deed? Er is al veel gesuggereerd over een speciale kinderkamer voor Anders Behring Breivik. Voor het eerst horen we eigen verhaal Jens Breivik’s. Kan een vader verantwoordelijk worden gehouden voor wandaden van zijn zoon. Noors vertalen naar NL Via Google—>

◾De redactie heeft te allen tijde het recht om reacties in te korten, te redigeren, of te verwijderen.

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 1 oktober 2014 door en getagd als , , .
